Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

II Międzynarodowe Zawody Working Equitation - Wroclove Working Equitation Competition Pełen ekran
2021-06-25 - 2021-06-27
Ewelina Zoń
EZ Ranch / - / - / -
Little King Pine
kasztanowata / - / Wałach / King Pine Springer / Skips Steppin Spring / Ewelina Zoń / Artur Kwiek
Wyniki
Miejsce:
1
Sędzia E:
0.000 %
Sędzia H:
64.444 %
Sędzia C:
63.704 %
Sędzia M:
0.000 %
Sędzia B:
65.185 %
Wynik łączny:
64.444 %
Lp. Kod Program Sędzia E Sędzia H Sędzia C Sędzia M Sędzia B
1 Wjazd galopem, zatrzymanie,
nieruchomość, salut
5 6 7 7 5
2 Stęp na linii prostej (min. 10m) 6 6 7 7 6
3 Piruet w prawo 5 5 5 5 6
4 Piruet w lewo 6 5 6 6 7
5 Zatrzymanie, cofnięcie (6-10
kroków), wyjazd w stępie
7 6 5 6 7
6 Ciąg w prawo (minumum 10m) 6 6 5 7 6
7 Ciąg w lewo (minimum 10m) 6 6 6 6 6
8 Serpentyna z 3 zakrętami. 7 7 7 7 7
9 Dwa ustępowania od łydki na każdą
stronę (minimum 10 m każde)
6 6 7 6 6
10 0 Kłus pośredni (min. 15 m) 6 6 6 6 7
11 Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
zagalopowanie na prawą nogę
6 6 6 7 7
12 Trzy koła na jedną rękę, każde zmiejsze
od poprzedniego o 3 metry średnicy.
Pierwsze koło w galopie wyciągniętym,
drugie w galopie roboczym, ostatnie w
galopie zebranym.
6 7 6 6 7
13 Lotna zmiana nogi 6 6 6 7 7
14 Trzy koła na drugą rękę, każde zmiejsze
od poprzedniego o 3 metry średnicy.
Pierwsze koło w galopie wyciągniętym,
drugie w galopie roboczym, ostatnie w
galopie zebranym
6 7 6 7 6
15 Dwa małe koła (max 10) “ósemka”,
zmiana kierunku przez lotną zmianę
nogi
6 7 7 8 8
16 Półwolta w lewo 6 7 6 7 7
17 Lotna zmiana nogi 7 6 7 6 6
18 Półwolta w prawo 5 7 6 7 6
19 Zmiana galopu na trzech ścianach
ujeżdżalni. Wyciągnięty na długich
ścianach, zebrany na krótkich
7 7 7 7 7
20 Przyspieszenie i zatrzymanie, ruszenie
galopem
7 7 7 6 6
21 Serpentyna z 4 zakrętami, lotna zmiana
nogi na środkowej linii
7 7 7 7 5
22 Linia środkowa, zatrzymanie,
nieruchomość, salut..
7 7 7 8 7
23 Chody 7 7 7 6 7
24 Impuls 7 6 6 7 7
25 Podporządkowanie 7 7 6 6 6
26 Jeździec 7 7 7 7 7
27 Nota artystyczna 7 7 7 8 7
Lp.
Kod
Program
E
H
C
M
B
>
1
Wjazd galopem, zatrzymanie,
nieruchomość, salut
5
6
7
7
5
2
Stęp na linii prostej (min. 10m)
6
6
7
7
6
3
Piruet w prawo
5
5
5
5
6
4
Piruet w lewo
6
5
6
6
7
5
Zatrzymanie, cofnięcie (6-10
kroków), wyjazd w stępie
7
6
5
6
7
6
Ciąg w prawo (minumum 10m)
6
6
5
7
6
7
Ciąg w lewo (minimum 10m)
6
6
6
6
6
8
Serpentyna z 3 zakrętami.
7
7
7
7
7
9
Dwa ustępowania od łydki na każdą
stronę (minimum 10 m każde)
6
6
7
6
6
10
0 Kłus pośredni (min. 15 m)
6
6
6
6
7
11
Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
zagalopowanie na prawą nogę
6
6
6
7
7
12
Trzy koła na jedną rękę, każde zmiejsze
od poprzedniego o 3 metry średnicy.
Pierwsze koło w galopie wyciągniętym,
drugie w galopie roboczym, ostatnie w
galopie zebranym.
6
7
6
6
7
13
Lotna zmiana nogi
6
6
6
7
7
14
Trzy koła na drugą rękę, każde zmiejsze
od poprzedniego o 3 metry średnicy.
Pierwsze koło w galopie wyciągniętym,
drugie w galopie roboczym, ostatnie w
galopie zebranym
6
7
6
7
6
15
Dwa małe koła (max 10) “ósemka”,
zmiana kierunku przez lotną zmianę
nogi
6
7
7
8
8
16
Półwolta w lewo
6
7
6
7
7
17
Lotna zmiana nogi
7
6
7
6
6
18
Półwolta w prawo
5
7
6
7
6
19
Zmiana galopu na trzech ścianach
ujeżdżalni. Wyciągnięty na długich
ścianach, zebrany na krótkich
7
7
7
7
7
20
Przyspieszenie i zatrzymanie, ruszenie
galopem
7
7
7
6
6
21
Serpentyna z 4 zakrętami, lotna zmiana
nogi na środkowej linii
7
7
7
7
5
22
Linia środkowa, zatrzymanie,
nieruchomość, salut..
7
7
7
8
7
23
Chody
7
7
7
6
7
24
Impuls
7
6
6
7
7
25
Podporządkowanie
7
7
6
6
6
26
Jeździec
7
7
7
7
7
27
Nota artystyczna
7
7
7
8
7

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl