Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

Working Equitation w EZ Ranch Pełen ekran
2022-09-24 - 2022-09-25
Joanna Wolska
EZ Ranch / - / - / -
Fuego Jas
Skarogniady / - / Wałach / Rentero / Regatera XI / Anna Bryc / Yeguada el Ramal
Wyniki
Miejsce:
2
Sędzia C:
65.208 %
Sędzia B:
60.417 %
Wynik łączny:
62.812 %
Lp. Kod Program Sędzia C Sędzia B
1 A

X
Wjazd kłusem
roboczym.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon. Ruszyć
kłusem roboczym.
6.5 6
2 C
M

B
W prawo.
Wolta w prawo
10m.
W prawo.
7 6.5
3 E
K
W lewo.
Wolta w lewo 10m.
6.5 6.5
4 A Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.).
6 6
5 A Cofnąć 3-4 kroki,
bezpośrednio
ruszyć kłusem
roboczym.
7 6
6 AF
FXM
MC
Kłus roboczy.
Wężyk o jednym
łuku.
Kłus roboczy
7 6.5
7 C
Między C i K

KAF
Wjazd na linię
środkową.
Ustępowanie od
łydki w prawo.
Kłus roboczy.
7 6.5
8 FXH

HC
Wydłużenie wykroku w kłusie
anglezowanym.
Kłus roboczy.
4.5 5
9 C
Między C i F
FA
Wjazd na linię środkową.
Ustępowanie od łydki w lewo.
Kłus roboczy.
5.5 6
10 AK Stęp pośredni. 6 5
11 KE
E
Łopatka w prawo.
W prawo.
6.5 6
12 B
BM
W lewo.
Łopatka w lewo.
6.5 6
13 M
Między M i C
Stęp pośredni.
Zagalopowanie.
7 6
14 C
C
C-H
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
Galop roboczy
7 6
15 HXF
X
Przekątna w galopie
roboczym,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
5 5
16 A
A
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
7 6.5
17 AK
KXH
HC
Galop roboczy.
Wężyk w galopie
roboczym.
Galop roboczy.
6.5 6.5
18 MXK
X
Przekątna,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
7 7
19 A
X
G
Linia środkowa.
Przejście do kłusa.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon
7 6.5
20 Chody (swoboda, regularność) 7 5
21 Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu)
6.5 6
22 Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna)
6.5 6
23 Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy)
7 6
24 Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
7 6.5
Lp.
Kod
Program
C
B
>
1
A

X
Wjazd kłusem
roboczym.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon. Ruszyć
kłusem roboczym.
6.5
6
2
C
M

B
W prawo.
Wolta w prawo
10m.
W prawo.
7
6.5
3
E
K
W lewo.
Wolta w lewo 10m.
6.5
6.5
4
A
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.).
6
6
5
A
Cofnąć 3-4 kroki,
bezpośrednio
ruszyć kłusem
roboczym.
7
6
6
AF
FXM
MC
Kłus roboczy.
Wężyk o jednym
łuku.
Kłus roboczy
7
6.5
7
C
Między C i K

KAF
Wjazd na linię
środkową.
Ustępowanie od
łydki w prawo.
Kłus roboczy.
7
6.5
8
FXH

HC
Wydłużenie wykroku w kłusie
anglezowanym.
Kłus roboczy.
4.5
5
9
C
Między C i F
FA
Wjazd na linię środkową.
Ustępowanie od łydki w lewo.
Kłus roboczy.
5.5
6
10
AK
Stęp pośredni.
6
5
11
KE
E
Łopatka w prawo.
W prawo.
6.5
6
12
B
BM
W lewo.
Łopatka w lewo.
6.5
6
13
M
Między M i C
Stęp pośredni.
Zagalopowanie.
7
6
14
C
C
C-H
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
Galop roboczy
7
6
15
HXF
X
Przekątna w galopie
roboczym,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
5
5
16
A
A
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
7
6.5
17
AK
KXH
HC
Galop roboczy.
Wężyk w galopie
roboczym.
Galop roboczy.
6.5
6.5
18
MXK
X
Przekątna,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
7
7
19
A
X
G
Linia środkowa.
Przejście do kłusa.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon
7
6.5
20
Chody (swoboda, regularność)
7
5
21
Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu)
6.5
6
22
Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna)
6.5
6
23
Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy)
7
6
24
Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
7
6.5

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl