Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

Working Equitation w EZ Ranch Pełen ekran
2023-05-20 - 2023-05-21
Larysa Sadłos
Klub Jeździecki Huzar / - / - / -
Nabokov L
Ciemno gniada / - / Wałach / Cruzeiro L / Nadin L / Magdalena Sadłos / -
Wyniki
Miejsce:
1
Sędzia C:
66.731 %
Sędzia B:
69.615 %
Wynik łączny:
68.173 %
Lp. Kod Program Sędzia C Sędzia B
1 A

X
Wjazd galopem
zebranym
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon.
6.5 6.5
2 X

C
Ruszyć kłusem
zebranym.
W prawo
7 6.5
3 MX Ustępowanie od łydki
w prawo.
7 7
4 XF Ustępowanie od łydki
w lewo.
7 7
5 FAK
KXM
Kłus zebrany.
Kłus pośredni
6.5 7.5
6 MC
C
Stęp zebrany.
Linia środkowa
7 7
7 G Piruet w lewo 7 6.5
8 D
A
Piruet w prawo.
W prawo.
6.5 7
9 KX Ciąg w prawo 4.5 6.5
10 XH Ciąg w lewo. 5 7
11 C Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
cofnąć 6 kroków,
bezpośrednio
zagalopować (galop
zebrany).
7 8
12 CA Serpentyna o 4
zakrętach z lotnymi
zmianami nogi na linii
środkowej.
6 6.5
13 A

A

A
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
6.5 6.5
14 FXH Galop zebrany z lotną
zmianą nogi w X.
7.5 7
15 C

C

C
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
7 7.5
16 CMX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w prawo
(jak najmniejsza ilość
foule bez utraty
jakości galopu).
7 6.5
17 M Lotna zmiana nogi 7 7
18 MCHX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w lewo (jak
najmniejsza ilość foule
bez utraty jakości
galopu).
7 6.5
19 H Lotna zmiana nogi. 7 7.5
20 HCM
MF
FA
Galop zebrany.
Galop wyciągnięty.
Galop zebrany.
6.5 7.5
21 A
X
Linia środkowa .
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
ukłon.
7 7.5
22 Chody (swoboda,
regularność).
7 7
23 Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu).
7 7
24 Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna).
6.5 7
25 Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy).
6.5 6.5
26 Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
7 7
Lp.
Kod
Program
C
B
>
1
A

X
Wjazd galopem
zebranym
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon.
6.5
6.5
2
X

C
Ruszyć kłusem
zebranym.
W prawo
7
6.5
3
MX
Ustępowanie od łydki
w prawo.
7
7
4
XF
Ustępowanie od łydki
w lewo.
7
7
5
FAK
KXM
Kłus zebrany.
Kłus pośredni
6.5
7.5
6
MC
C
Stęp zebrany.
Linia środkowa
7
7
7
G
Piruet w lewo
7
6.5
8
D
A
Piruet w prawo.
W prawo.
6.5
7
9
KX
Ciąg w prawo
4.5
6.5
10
XH
Ciąg w lewo.
5
7
11
C
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
cofnąć 6 kroków,
bezpośrednio
zagalopować (galop
zebrany).
7
8
12
CA
Serpentyna o 4
zakrętach z lotnymi
zmianami nogi na linii
środkowej.
6
6.5
13
A

A

A
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
6.5
6.5
14
FXH
Galop zebrany z lotną
zmianą nogi w X.
7.5
7
15
C

C

C
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
7
7.5
16
CMX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w prawo
(jak najmniejsza ilość
foule bez utraty
jakości galopu).
7
6.5
17
M
Lotna zmiana nogi
7
7
18
MCHX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w lewo (jak
najmniejsza ilość foule
bez utraty jakości
galopu).
7
6.5
19
H
Lotna zmiana nogi.
7
7.5
20
HCM
MF
FA
Galop zebrany.
Galop wyciągnięty.
Galop zebrany.
6.5
7.5
21
A
X
Linia środkowa .
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
ukłon.
7
7.5
22
Chody (swoboda,
regularność).
7
7
23
Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu).
7
7
24
Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna).
6.5
7
25
Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy).
6.5
6.5
26
Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
7
7

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl