Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

Working Equitation w EZ Ranch Pełen ekran
2023-05-20 - 2023-05-21
Tomasz Kaniewski
Stajnia Wertero / - / - / -
AJ Wiedźmin
Jelenia / - / Wałach / Speedy Cool King / Arabella / Tomasz Kaniewski / -
Wyniki
Miejsce:
3
Sędzia C:
55.962 %
Sędzia B:
58.846 %
Wynik łączny:
57.404 %
Lp. Kod Program Sędzia C Sędzia B
1 A

X
Wjazd galopem
zebranym
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon.
7 6
2 X

C
Ruszyć kłusem
zebranym.
W prawo
6 6.5
3 MX Ustępowanie od łydki
w prawo.
6.5 6.5
4 XF Ustępowanie od łydki
w lewo.
5.5 6
5 FAK
KXM
Kłus zebrany.
Kłus pośredni
6.5 6
6 MC
C
Stęp zebrany.
Linia środkowa
6.5 6.5
7 G Piruet w lewo 6 6.5
8 D
A
Piruet w prawo.
W prawo.
5 5.5
9 KX Ciąg w prawo 6 6.5
10 XH Ciąg w lewo. 5.5 6.5
11 C Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
cofnąć 6 kroków,
bezpośrednio
zagalopować (galop
zebrany).
5.5 7
12 CA Serpentyna o 4
zakrętach z lotnymi
zmianami nogi na linii
środkowej.
4 4
13 A

A

A
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
6 6
14 FXH Galop zebrany z lotną
zmianą nogi w X.
6.5 6
15 C

C

C
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
6 7
16 CMX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w prawo
(jak najmniejsza ilość
foule bez utraty
jakości galopu).
4.5 5
17 M Lotna zmiana nogi 2 2
18 MCHX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w lewo (jak
najmniejsza ilość foule
bez utraty jakości
galopu).
6 6
19 H Lotna zmiana nogi. 5 5
20 HCM
MF
FA
Galop zebrany.
Galop wyciągnięty.
Galop zebrany.
6.5 6.5
21 A
X
Linia środkowa .
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
ukłon.
6.5 7
22 Chody (swoboda,
regularność).
6 6.5
23 Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu).
6 6
24 Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna).
5 6
25 Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy).
5 6
26 Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
6.5 6.5
Lp.
Kod
Program
C
B
>
1
A

X
Wjazd galopem
zebranym
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon.
7
6
2
X

C
Ruszyć kłusem
zebranym.
W prawo
6
6.5
3
MX
Ustępowanie od łydki
w prawo.
6.5
6.5
4
XF
Ustępowanie od łydki
w lewo.
5.5
6
5
FAK
KXM
Kłus zebrany.
Kłus pośredni
6.5
6
6
MC
C
Stęp zebrany.
Linia środkowa
6.5
6.5
7
G
Piruet w lewo
6
6.5
8
D
A
Piruet w prawo.
W prawo.
5
5.5
9
KX
Ciąg w prawo
6
6.5
10
XH
Ciąg w lewo.
5.5
6.5
11
C
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
cofnąć 6 kroków,
bezpośrednio
zagalopować (galop
zebrany).
5.5
7
12
CA
Serpentyna o 4
zakrętach z lotnymi
zmianami nogi na linii
środkowej.
4
4
13
A

A

A
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
6
6
14
FXH
Galop zebrany z lotną
zmianą nogi w X.
6.5
6
15
C

C

C
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
6
7
16
CMX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w prawo
(jak najmniejsza ilość
foule bez utraty
jakości galopu).
4.5
5
17
M
Lotna zmiana nogi
2
2
18
MCHX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w lewo (jak
najmniejsza ilość foule
bez utraty jakości
galopu).
6
6
19
H
Lotna zmiana nogi.
5
5
20
HCM
MF
FA
Galop zebrany.
Galop wyciągnięty.
Galop zebrany.
6.5
6.5
21
A
X
Linia środkowa .
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
ukłon.
6.5
7
22
Chody (swoboda,
regularność).
6
6.5
23
Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu).
6
6
24
Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna).
5
6
25
Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy).
5
6
26
Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
6.5
6.5

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl