Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

Move Forward With David Oliveira & Wertero Gold 2023 Pełen ekran
2023-09-02 - 2023-09-03
Anna Skowerska-Wiśniewska
EZ Ranch / - / - / -
Cantinera
perla / - / Klacz / NN / NN / - / -
Wyniki
Miejsce:
Eliminacja
Sędzia E:
5.208 %
Sędzia C:
6.667 %
Wynik łączny:
5.938 %
Lp. Kod Program Sędzia E Sędzia C
1 A

X
Wjazd kłusem
roboczym.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon. Ruszyć
kłusem roboczym.
3 3
2 C
M

B
W prawo.
Wolta w prawo
10m.
W prawo.
4 5
3 E
K
W lewo.
Wolta w lewo 10m.
5.5 6
4 A Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.).
0 2
5 A Cofnąć 3-4 kroki,
bezpośrednio
ruszyć kłusem
roboczym.
0 0
6 AF
FXM
MC
Kłus roboczy.
Wężyk o jednym
łuku.
Kłus roboczy
0 0
7 C
Między C i K

KAF
Wjazd na linię
środkową.
Ustępowanie od
łydki w prawo.
Kłus roboczy.
0 0
8 FXH

HC
Wydłużenie wykroku w kłusie
anglezowanym.
Kłus roboczy.
0 0
9 C
Między C i F
FA
Wjazd na linię środkową.
Ustępowanie od łydki w lewo.
Kłus roboczy.
0 0
10 AK Stęp pośredni. 0 0
11 KE
E
Łopatka w prawo.
W prawo.
0 0
12 B
BM
W lewo.
Łopatka w lewo.
0 0
13 M
Między M i C
Stęp pośredni.
Zagalopowanie.
0 0
14 C
C
C-H
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
Galop roboczy
0 0
15 HXF
X
Przekątna w galopie
roboczym,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
0 0
16 A
A
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
0 0
17 AK
KXH
HC
Galop roboczy.
Wężyk w galopie
roboczym.
Galop roboczy.
0 0
18 MXK
X
Przekątna,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
0 0
19 A
X
G
Linia środkowa.
Przejście do kłusa.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon
0 0
20 Chody (swoboda, regularność) 0 0
21 Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu)
0 0
22 Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna)
0 0
23 Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy)
0 0
24 Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
0 0
Lp.
Kod
Program
E
C
1
A

X
Wjazd kłusem
roboczym.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon. Ruszyć
kłusem roboczym.
3
3
2
C
M

B
W prawo.
Wolta w prawo
10m.
W prawo.
4
5
3
E
K
W lewo.
Wolta w lewo 10m.
5.5
6
4
A
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.).
0
2
5
A
Cofnąć 3-4 kroki,
bezpośrednio
ruszyć kłusem
roboczym.
0
0
6
AF
FXM
MC
Kłus roboczy.
Wężyk o jednym
łuku.
Kłus roboczy
0
0
7
C
Między C i K

KAF
Wjazd na linię
środkową.
Ustępowanie od
łydki w prawo.
Kłus roboczy.
0
0
8
FXH

HC
Wydłużenie wykroku w kłusie
anglezowanym.
Kłus roboczy.
0
0
9
C
Między C i F
FA
Wjazd na linię środkową.
Ustępowanie od łydki w lewo.
Kłus roboczy.
0
0
10
AK
Stęp pośredni.
0
0
11
KE
E
Łopatka w prawo.
W prawo.
0
0
12
B
BM
W lewo.
Łopatka w lewo.
0
0
13
M
Między M i C
Stęp pośredni.
Zagalopowanie.
0
0
14
C
C
C-H
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
Galop roboczy
0
0
15
HXF
X
Przekątna w galopie
roboczym,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
0
0
16
A
A
Koło 20m-galop roboczy.
Koło 20 m wydłużenie kroku w
galopie.
0
0
17
AK
KXH
HC
Galop roboczy.
Wężyk w galopie
roboczym.
Galop roboczy.
0
0
18
MXK
X
Przekątna,
zmiana nogi przez
kłus (max 3 kroki).
0
0
19
A
X
G
Linia środkowa.
Przejście do kłusa.
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon
0
0
20
Chody (swoboda, regularność)
0
0
21
Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu)
0
0
22
Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna)
0
0
23
Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy)
0
0
24
Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
0
0

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl