Logo EQUITA.PL
× Główna Oferta Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

NOWOŚCI

18.01.2018 Weryfikacja danych zawodnika i konia w bazie PZJ wraz z wydrukiem braków.

22.02.2018 Wyniki na żywo - śledź informacje o aktualnym przejeździe z dowolnego urządzenia.

06.03.2018 Ranking z dowolnie konfigurowanego pucharu, ligi czy też rundy. Przydzielaj punkty za miejsce, czy bezbłędność przejazdu.

26.02.2018 Automatyczne wyliczenie wyników pucharów, ligi Twojej stajni. Już nigdy więcej nie będziesz musiał wyliczać rankingu cyklu zawodów!

13-06-2017 - Wirtualny portfel zawodnika - wpłacaj na początku zawodów i automatycznie rozliczaj należności za udział w zawodach.

10-07-2017 - Komunikaty organizatora - wprowadzaj komunikaty, aby informować uczestników o wszelkich zmianach.

07-08-2017 - Propozycje zawodów - łatwe i wygodne odczytywanie propozycji bez konieczności ich wyszukiwania na innych stronach.

WROCLOVE 2023 Międzynarodowe Zawody Working Equitation Mistrzostwa Polski Working Equitation Pełen ekran
2023-10-19 - 2023-10-22
Tomasz Kaniewski
Stajnia Wertero / - / - / -
AJ Wiedźmin
Jelenia / - / Wałach / Speedy Cool King / Arabella / Tomasz Kaniewski / -
Wyniki
Miejsce:
5
Sędzia E:
48.846 %
Sędzia C:
52.308 %
Sędzia M:
49.423 %
Wynik łączny:
50.192 %
Lp. Kod Program Sędzia E Sędzia C Sędzia M
1 A

X
Wjazd galopem
zebranym
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon.
4 6 6
2 X

C
Ruszyć kłusem
zebranym.
W prawo
6 6 4.5
3 MX Ustępowanie od łydki
w prawo.
5.5 5 5
4 XF Ustępowanie od łydki
w lewo.
5 5 5.5
5 FAK
KXM
Kłus zebrany.
Kłus pośredni
5 6.5 5
6 MC
C
Stęp zebrany.
Linia środkowa
5.5 6.5 6
7 G Piruet w lewo 6 5 5
8 D
A
Piruet w prawo.
W prawo.
5.5 5 5.5
9 KX Ciąg w prawo 5.5 6 6
10 XH Ciąg w lewo. 5 6 5.5
11 C Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
cofnąć 6 kroków,
bezpośrednio
zagalopować (galop
zebrany).
3 3.5 5.5
12 CA Serpentyna o 4
zakrętach z lotnymi
zmianami nogi na linii
środkowej.
4 4 3
13 A

A

A
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
5 6.5 5
14 FXH Galop zebrany z lotną
zmianą nogi w X.
4 4 3
15 C

C

C
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
5.5 6.5 5
16 CMX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w prawo
(jak najmniejsza ilość
foule bez utraty
jakości galopu).
4.5 4 5
17 M Lotna zmiana nogi 4 5 5
18 MCHX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w lewo (jak
najmniejsza ilość foule
bez utraty jakości
galopu).
4 3 4
19 H Lotna zmiana nogi. 4.5 4 3
20 HCM
MF
FA
Galop zebrany.
Galop wyciągnięty.
Galop zebrany.
4 6 4.5
21 A
X
Linia środkowa .
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
ukłon.
5 5.5 5.5
22 Chody (swoboda,
regularność).
6 5.5 6
23 Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu).
6 5 5
24 Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna).
4 5 5
25 Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy).
4.5 5 5
26 Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
6 6.5 5
Lp.
Kod
Program
E
C
M
1
A

X
Wjazd galopem
zebranym
Zatrzymanie,
nieruchomość (3
sek.), ukłon.
4
6
6
2
X

C
Ruszyć kłusem
zebranym.
W prawo
6
6
4.5
3
MX
Ustępowanie od łydki
w prawo.
5.5
5
5
4
XF
Ustępowanie od łydki
w lewo.
5
5
5.5
5
FAK
KXM
Kłus zebrany.
Kłus pośredni
5
6.5
5
6
MC
C
Stęp zebrany.
Linia środkowa
5.5
6.5
6
7
G
Piruet w lewo
6
5
5
8
D
A
Piruet w prawo.
W prawo.
5.5
5
5.5
9
KX
Ciąg w prawo
5.5
6
6
10
XH
Ciąg w lewo.
5
6
5.5
11
C
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
cofnąć 6 kroków,
bezpośrednio
zagalopować (galop
zebrany).
3
3.5
5.5
12
CA
Serpentyna o 4
zakrętach z lotnymi
zmianami nogi na linii
środkowej.
4
4
3
13
A

A

A
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
5
6.5
5
14
FXH
Galop zebrany z lotną
zmianą nogi w X.
4
4
3
15
C

C

C
Koło 20 m w galopie
pośrednim.
Koło 15 m w galopie
roboczym.
Wolta 10 m w galopie
zebranym.
5.5
6.5
5
16
CMX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w prawo
(jak najmniejsza ilość
foule bez utraty
jakości galopu).
4.5
4
5
17
M
Lotna zmiana nogi
4
5
5
18
MCHX
X
Galop zebrany.
Półpiruet w lewo (jak
najmniejsza ilość foule
bez utraty jakości
galopu).
4
3
4
19
H
Lotna zmiana nogi.
4.5
4
3
20
HCM
MF
FA
Galop zebrany.
Galop wyciągnięty.
Galop zebrany.
4
6
4.5
21
A
X
Linia środkowa .
Zatrzymanie,
nieruchomość (3 sek.),
ukłon.
5
5.5
5.5
22
Chody (swoboda,
regularność).
6
5.5
6
23
Impuls (dążność do ruchu
naprzód, elastyczność kroków,
rozluźnienie grzbietu,
zaangażowanie zadu).
6
5
5
24
Posłuszeństwo (uwaga i
zaufanie, lekkość i łatwość
wykonania, przyjęcie kiełzna).
4
5
5
25
Jeździec (postawa i dosiad,
harmonia między jeźdźcem i
koniem, poprawność i
skuteczność pomocy).
4.5
5
5
26
Wrażenie ogólne - dobór
muzyki, spójność stylu – rząd i
strój.
6
6.5
5

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2019 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl