Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

WROCŁAW ELITE MASTERS Międzynarodowe Zawody Working Equitation Pełen ekran
2024-03-16 - 2024-03-17
Böhme Graneskog Anna
Swe / - / - / -
Jibaro Zm
No / - / Wałach / Jurasico-MAC / Duquesa ZM / Anna Böhme Graneskog / -
Wyniki
Miejsce:
5
Sędzia E:
59.630 %
Sędzia C:
63.519 %
Sędzia M:
60.556 %
Wynik łączny:
61.235 %
Lp. Kod Program Sędzia E Sędzia C Sędzia M
1 Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
6.5 8 6.5
2 Stęp po linii prostej (min. 10m). 7 8 6.5
3 Piruet w prawo. 4 5 4
4 Piruet w lewo. 6 6.5 6
5 Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
7 7 7
6 Ciąg w prawo (minumum 10m) 6.5 6 6
7 Ciąg w lewo (minimum 10m). 6 7 6
8 Serpentyna o 3 zakrętach 6 7 6.5
9 Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
6.5 6 6.5
10 Kłus pośredni (min.15 m). 6 7 6
11 Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
7 6 6
12 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5 6.5 6.5
13 Lotna zmiana nogi. 6.5 7 6.5
14 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5 5 6
15 Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
5 5.5 6.5
16 Półpiruet w lewo. 5.5 6 6
17 Lotna zmiana nogi 6.5 7 7
18 Półpiruet w prawo. 4 5 4
19 Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
5 4 5
20 Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
6 7.5 6.5
21 Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
4 4 4.5
22 Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
6.5 6.5 6.5
23 Chody 6 7 6.5
24 Impuls 6.5 6 6
25 Posłuszeństwo 6.5 6.5 6
26 Jeździec 5.5 7 6
27 Ocena artystyczna 6 7.5 7
Lp.
Kod
Program
E
C
M
1
Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
6.5
8
6.5
2
Stęp po linii prostej (min. 10m).
7
8
6.5
3
Piruet w prawo.
4
5
4
4
Piruet w lewo.
6
6.5
6
5
Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
7
7
7
6
Ciąg w prawo (minumum 10m)
6.5
6
6
7
Ciąg w lewo (minimum 10m).
6
7
6
8
Serpentyna o 3 zakrętach
6
7
6.5
9
Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
6.5
6
6.5
10
Kłus pośredni (min.15 m).
6
7
6
11
Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
7
6
6
12
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5
6.5
6.5
13
Lotna zmiana nogi.
6.5
7
6.5
14
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5
5
6
15
Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
5
5.5
6.5
16
Półpiruet w lewo.
5.5
6
6
17
Lotna zmiana nogi
6.5
7
7
18
Półpiruet w prawo.
4
5
4
19
Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
5
4
5
20
Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
6
7.5
6.5
21
Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
4
4
4.5
22
Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
6.5
6.5
6.5
23
Chody
6
7
6.5
24
Impuls
6.5
6
6
25
Posłuszeństwo
6.5
6.5
6
26
Jeździec
5.5
7
6
27
Ocena artystyczna
6
7.5
7

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl