Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

WROCŁAW ELITE MASTERS Międzynarodowe Zawody Working Equitation Pełen ekran
2024-03-16 - 2024-03-17
Katarzyna Wosik
Racocki Klub Jeździecki / O019313 / LOD / -
Lilith
kaszt.w siw. / - / Klacz / Larioso / Landadel / Alraune / Acord Ii / Beata Trawczyńska / Barbara Ott
Wyniki
Miejsce:
6
Sędzia E:
53.519 %
Sędzia C:
56.296 %
Sędzia M:
52.778 %
Wynik łączny:
54.198 %
Lp. Kod Program Sędzia E Sędzia C Sędzia M
1 Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
5 7 5.5
2 Stęp po linii prostej (min. 10m). 6.5 7 5
3 Piruet w prawo. 4 4.5 4.5
4 Piruet w lewo. 3 4 4.5
5 Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
6 5 5.5
6 Ciąg w prawo (minumum 10m) 5.5 5.5 5
7 Ciąg w lewo (minimum 10m). 4 4.5 4
8 Serpentyna o 3 zakrętach 5.5 6 5.5
9 Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
5.5 5 5.5
10 Kłus pośredni (min.15 m). 6.5 6.5 6
11 Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
5.5 5 5
12 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
5.5 6 5
13 Lotna zmiana nogi. 6 6 6
14 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
5.5 6.5 5.5
15 Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
5.5 6 5
16 Półpiruet w lewo. 4 4 4
17 Lotna zmiana nogi 4 4 6
18 Półpiruet w prawo. 5 5 5
19 Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
6 5.5 5
20 Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
6 6 5.5
21 Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
5 6 5
22 Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
6 5 6
23 Chody 6 7 6
24 Impuls 6 6 6
25 Posłuszeństwo 5 6 5
26 Jeździec 6 6 5.5
27 Ocena artystyczna 6 7 6
Lp.
Kod
Program
E
C
M
1
Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
5
7
5.5
2
Stęp po linii prostej (min. 10m).
6.5
7
5
3
Piruet w prawo.
4
4.5
4.5
4
Piruet w lewo.
3
4
4.5
5
Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
6
5
5.5
6
Ciąg w prawo (minumum 10m)
5.5
5.5
5
7
Ciąg w lewo (minimum 10m).
4
4.5
4
8
Serpentyna o 3 zakrętach
5.5
6
5.5
9
Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
5.5
5
5.5
10
Kłus pośredni (min.15 m).
6.5
6.5
6
11
Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
5.5
5
5
12
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
5.5
6
5
13
Lotna zmiana nogi.
6
6
6
14
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
5.5
6.5
5.5
15
Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
5.5
6
5
16
Półpiruet w lewo.
4
4
4
17
Lotna zmiana nogi
4
4
6
18
Półpiruet w prawo.
5
5
5
19
Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
6
5.5
5
20
Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
6
6
5.5
21
Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
5
6
5
22
Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
6
5
6
23
Chody
6
7
6
24
Impuls
6
6
6
25
Posłuszeństwo
5
6
5
26
Jeździec
6
6
5.5
27
Ocena artystyczna
6
7
6

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl