Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

Wertero Gold 2024 working equitation Pełen ekran
2024-08-30 - 2024-09-01
Tomasz Kaniewski
Stajnia Wertero / - / - / -
AJ Wiedźmin
Jelenia / - / Wałach / Speedy Cool King / Arabella / Tomasz Kaniewski / -
Wyniki
Miejsce:
3
Sędzia E:
63.889 %
Sędzia C:
62.593 %
Wynik łączny:
63.241 %
Lp. Kod Program Sędzia E Sędzia C
1 Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
6.5 6.5
2 Stęp po linii prostej (min. 10m). 7 6.5
3 Piruet w prawo. 6 7
4 Piruet w lewo. 6 7
5 Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
7 6.5
6 Ciąg w prawo (minumum 10m) 6.5 6.5
7 Ciąg w lewo (minimum 10m). 7 6.5
8 Serpentyna o 3 zakrętach 6.5 6.5
9 Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
6 6
10 Kłus pośredni (min.15 m). 6 6
11 Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
5.5 4.5
12 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6 6.5
13 Lotna zmiana nogi. 7 6.5
14 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5 6.5
15 Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
7 6
16 Półpiruet w lewo. 6 6.5
17 Lotna zmiana nogi 6 6
18 Półpiruet w prawo. 5.5 6
19 Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
7 6.5
20 Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
5 4
21 Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
6.5 6.5
22 Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
7 6
23 Chody 7 6.5
24 Impuls 6.5 6.5
25 Posłuszeństwo 6.5 6.5
26 Jeździec 6.5 6.5
27 Ocena artystyczna 6.5 6.5
Lp.
Kod
Program
E
C
1
Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
6.5
6.5
2
Stęp po linii prostej (min. 10m).
7
6.5
3
Piruet w prawo.
6
7
4
Piruet w lewo.
6
7
5
Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
7
6.5
6
Ciąg w prawo (minumum 10m)
6.5
6.5
7
Ciąg w lewo (minimum 10m).
7
6.5
8
Serpentyna o 3 zakrętach
6.5
6.5
9
Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
6
6
10
Kłus pośredni (min.15 m).
6
6
11
Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
5.5
4.5
12
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6
6.5
13
Lotna zmiana nogi.
7
6.5
14
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5
6.5
15
Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
7
6
16
Półpiruet w lewo.
6
6.5
17
Lotna zmiana nogi
6
6
18
Półpiruet w prawo.
5.5
6
19
Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
7
6.5
20
Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
5
4
21
Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
6.5
6.5
22
Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
7
6
23
Chody
7
6.5
24
Impuls
6.5
6.5
25
Posłuszeństwo
6.5
6.5
26
Jeździec
6.5
6.5
27
Ocena artystyczna
6.5
6.5

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl