Logo EQUITA.PL
× Zawody Kontakt Aplikacja Zaloguj
Logo EQUITA.PL

WROCLOVE 2025 International Working Equitation Competition Pełen ekran
2025-07-10 - 2025-07-13
Ruocco - Adelaar Jolanda
Working Equitation Holland / - / - / -
Jai
Bay / - / Wałach / Chippendale / Dulja / Jolanda Ruocco - Adelaar / Veronique Zand
Wyniki
Miejsce:
1
Sędzia E:
65.741 %
Sędzia C:
70.741 %
Sędzia M:
67.963 %
Wynik łączny:
68.148 %
Lp. Kod Program Sędzia E Sędzia C Sędzia M
1 Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
6 6 6.5
2 Stęp po linii prostej (min. 10m). 7 7 7
3 Piruet w prawo. 7 7 7
4 Piruet w lewo. 6.5 7 6.5
5 Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
6.5 6.5 7
6 Ciąg w prawo (minumum 10m) 7 8 7
7 Ciąg w lewo (minimum 10m). 6 6.5 6.5
8 Serpentyna o 3 zakrętach 7 7.5 7.5
9 Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
6.5 6.5 6.5
10 Kłus pośredni (min.15 m). 7.5 8 8
11 Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
7 7 7
12 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5 7.5 6.5
13 Lotna zmiana nogi. 6.5 6.5 7
14 Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5 7 6.5
15 Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
7 7 6
16 Półpiruet w lewo. 6.5 7.5 7
17 Lotna zmiana nogi 7 7 6.5
18 Półpiruet w prawo. 6.5 8.5 6.5
19 Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
6.5 6 7
20 Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
6 6 6.5
21 Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
5 6 5.5
22 Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
6 7.5 6.5
23 Chody 7 7 7.5
24 Impuls 6.5 7 7
25 Posłuszeństwo 6.5 7.5 6.5
26 Jeździec 6.5 8 7
27 Ocena artystyczna 7 8 7.5
Lp.
Kod
Program
E
C
M
1
Wjazd galopem zebranym,
zatrzymanie, nieruchomość, ukłon.
6
6
6.5
2
Stęp po linii prostej (min. 10m).
7
7
7
3
Piruet w prawo.
7
7
7
4
Piruet w lewo.
6.5
7
6.5
5
Zatrzymanie, cofnięcie (6-10 kroków),
ruszyć stępem.
6.5
6.5
7
6
Ciąg w prawo (minumum 10m)
7
8
7
7
Ciąg w lewo (minimum 10m).
6
6.5
6.5
8
Serpentyna o 3 zakrętach
7
7.5
7.5
9
Dwa ustępowania od łydki po jednym
na każdą stronę
(min. 10 m każde).
6.5
6.5
6.5
10
Kłus pośredni (min.15 m).
7.5
8
8
11
Zatrzymanie, cofnięcie 6 kroków,
bezpośrednio ruszyć galopem
z prawej nogi.
7
7
7
12
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5
7.5
6.5
13
Lotna zmiana nogi.
6.5
6.5
7
14
Trzy koła w galopie z prawej nogi:
pierwsze (20m) w galopie wyciągniętym;
drugie (15 m) w galopie pośrednim;
trzecie (10m) w galopie zebranym.
6.5
7
6.5
15
Dwa koła o tej samej średnicy
(max 10 m) tzw. “ósemka”,
z lotną zmianą nogi pomiędzy kołami.
7
7
6
16
Półpiruet w lewo.
6.5
7.5
7
17
Lotna zmiana nogi
7
7
6.5
18
Półpiruet w prawo.
6.5
8.5
6.5
19
Zmiana galopu na trzech ścianach
czworoboku. Wyciągnięty na długej
ścianie, zebrany na krótkiej i znowu
wyciągnięty na następnej długiej
ścianie.
6.5
6
7
20
Maksymalne dodanie w galopie
i bezpośrednio zatrzymanie.
Ruszyć galopem.
6
6
6.5
21
Serpentyna o 4 zakrętach z lotną
zmianą nogi na przecięciu linii
środkowej.
5
6
5.5
22
Linia środkowa.
Zatrzymanie, nieruchomość. Ukłon.
6
7.5
6.5
23
Chody
7
7
7.5
24
Impuls
6.5
7
7
25
Posłuszeństwo
6.5
7.5
6.5
26
Jeździec
6.5
8
7
27
Ocena artystyczna
7
8
7.5

01

Zawody jeździeckie

fotokomórki, obsługa, organizacja

fotokomórki

Niezawodne fotokomórki na każdy rodzaj zawodów.

zapytaj o ofertę

Obsługa komputerowa

Dostęp do najważniejszych informacji z każdego urządzenia.

zapytaj o ofertę

Organizacja

Funkcje, o których jeszcze nie zdążyłeś pomyśleć. Dzięki nim organizacja wydarzeń jest prostsza od obsługi kalkulatora.

zapytaj o ofertę

02

Aplikacja dla jeździectwa

fotokomórki, obsługa, organizacja

Wizualizacja systemu dostarczanego przez equita.pl
po co
aplikacja?

Ogólne

System EQUITA kompleksowo obsługuje organizowane przez stajnie zawody w skokach przez przeszkody lub w ujeżdżeniu. Moduł składa się z dwóch podstawowych części – części dla zawodnika, bądź osoby zgłaszającej oraz dla organizatora. Osoba zgłaszająca chęć udziału w zawodach po utworzeniu konta, posiada możliwość wysłania zgłoszenia, przeglądania historycznych zgłoszeń oraz utworzenia stałej bazy zgłaszanych zawodników i koni. Ponadto od pierwszego kwartału 2017 dostępny jest są listy startowe, zgłoszenia oraz wyniki on-line.

Rozliczenie

Organizator w swojej części posiada możliwość tworzenia zawodów w systemie, dodawania zawodników wraz z końmi do list uczestników, generowania wydruków list startowych i z wynikami oraz, co najważniejsze dla organizatora kontroli wpływów. System automatycznie nalicza opłaty za udział w zawodach, dodatkowo dla każdego zawodnika/płatnika istnieje możliwość wygenerowania wydruku zawierającego wszystkie opłaty za uczestnictwo w zawodach.

Wyniki

Organizator przez dany moduł posiada również możliwość opracowania wyników z konkursów poprzez wprowadzanie wyników na płachtę po przejeździe danego zawodnika w konkursie. Po zakończonym konkursie system automatycznie ustawia listę wynikową.

03

Skontaktuj się z nami

IT Modern Applications Sp. z o.o.

44-153 Kozłów, ul. Ułańska 66
REGON: 24367877

Konsulting
e-mail: kliknij i wyślij wiadomość
UWAGA - Obsluga zawodów
Kamil Kaczkowski
514 172 006


Aplikacja wspomagajaca prace Osrodków Jezdzieckich
Karolina Szoltysek
506 134 185
Copyright 2015-2025 Equita.pl
Polityka prywatości
System przygotowany przez Itmaweb.pl